sobota, 29 grudnia 2007

Cenzura

Ech... na moim blogu zaczyna się cenzura ;/ no cóż nie ubłaganymi krokami kroczyła i dociera... Koniec z brzydkimi postami, poprawiam komisyjnie wszystkie posty na taką wersje LIGHT :D

W skład komisji wchodzę ja i moje sumienie. No więc kończę z okrutną krytyką, zaczynam się pilnować i zacznę pewnie wyrażać różne uprzejmości w stronę rodziców Panny Anny i cioteczki, bo wujek to zrozumie :D o ile się zdecydują na to by zajrzeć tu od czasu do czasu.

A poważnie to wiele się nie zmieni, no pewnie będę pisał uprzejmiej np. dzień dobry zamiast cześć, jakże nieprzyjemnym było sformułowanie zamiast głupio powiedział, albowiem Pan poseł zamiast on, zupełnie niewłaściwe zachowanie zamiast głupie... itd.

Generalnie nic więcej się mam nadzieję nie zmieni. Zresztą tak znowu wiele osób nie śledzi moich poczynań (ale wiem, że przynajmniej kilka obserwuje cichaczem).

OK zatem ja zabieram się za cenzurowanie, a post należy potraktować w formie informacyjno-powitalnej.

Ocenzurowanie uważam, za zakończone (chyba:P).

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Prowadzenie w poprawnym języku blogu czy strony jest oczywiście jak najbardziej pożądane. Lecz nie przesadzajmy z mądrymi, słowami czasami prosty język dociera do ludzi bardziej, niż inteligentna wstawka dla intelektualisty.
To tak nawiasem to dotyczy tego tłumaczenia się, za mniej poprawne słowa na twojej stronie :)
Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Wyszukiwarka

Google
 

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Mazowsze, Poland
Jestem studentem 3 roku filozofi. Lubię poznawać nowych ludzi, podróżować, żartować, robić ciągle coś nowego, odkrywać. Mam dziewczynę też studiuje filozofię na 3 roku. Kontakt: gg 4798704 Skype Lukas8656 Mail lukas86-1986@o2.pl