środa, 19 grudnia 2007

Witam!

Hmmm myślę jak zacząć pierwszy post, ale jak go zacząć inaczej niż od przywitania się?

Podążę więc za większością i Witam wszystkich odwiedzających :)

Na blogu postaram się poruszać tematy: filozoficzne, polityczne, historyczne – te pewnie będą przeważały. Po za tym ciekawostki, newsy, gry, w zasadzie wszystko co się nawinie ;)



Będę starał się pisać dość regularnie i ponieważ blogowanie dopiero zaczynam (wcześniej były tylko próby) proszę o wyrozumiałość i rady, na pewno się przydadzą. Każdy komentarz będzie dla mnie ważny i mam nadzieję inspirujący. Jeśli macie pytania proszę pisać na mail lub gg.



Pozdrawiam ciepło Łukasz :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Powodzenia w prowadzeniu bloga. Pamietaj-każdy ma prawo do swojego zdania. Nawet jeśli jest ono inne niż wszystkich dookoła.

Wyszukiwarka

Google
 

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Mazowsze, Poland
Jestem studentem 3 roku filozofi. Lubię poznawać nowych ludzi, podróżować, żartować, robić ciągle coś nowego, odkrywać. Mam dziewczynę też studiuje filozofię na 3 roku. Kontakt: gg 4798704 Skype Lukas8656 Mail lukas86-1986@o2.pl