środa, 19 grudnia 2007

Warszawa czy warszawa?

Nie rozumiem, naprawdę odkąd mieszkam w Warszawie mam o niej coraz gorsze zdanie. Jako, że nie pochodzę z Warszawy i jak byłem mały przywozili nas do stolicy jak do świętej Mekki, zawsze wyobrażałem sobie to miasto jakoś wyjątkowo!

W końcu stolica, każdy spodziewa się czegoś nadzwyczajnego, no i pięknego No nawet najtwardsi Warszawiacy nie powiedzą, że jest tu ładnie... No bo to już przesada. Niby parki są np. Saski, łazienki no i fajne ZOO. Można to zaliczyć Warszawie na wielki plus, ale jak dla mnie to np. łazienki wyjątkowo ładne miejsce jest kompletnie nie rozreklamowane. Ja zawsze wiedziałem, że jest coś takiego, ale nigdy nie wiedziałem "o co z tymi łazienkami tak naprawdę chodzi" czy tam jest kino, a może park spacerowy, a może jaka muszla koncertowa.

W rzeczywistości łazienki to coś co trzeba zobaczyć, żeby móc określić. To nie jest taki sobie "park" to Park - pisany z dużej litery. Miejsce ma nieprawdopodobny klimat, zwłaszcza zimą kiedy nie ma ludzi, ptaki nie załatwiają swoich potrzeb nad naszymi głowami i nie ma liści, a wszystko pokrywa śnieżna pierzynka.

Jest super malowniczo, tylko dlaczego nikt o to nie dba?! No pewnie dlatego, że w Polsce jest tak dużo miejsc, że tego nie warto rozwijać tylko ja nie znam tych miejsc i chyba nikt nie zna. Fakt jest taki gdyby te łazienki WRESZCIE ODNOWIĆ to było miejsce doskonałe!
Wystarczy wyremontować parę budynków i ot mamy.

A ZOO też super ładne i ciekawe, wszystkie najważniejsze zwierzęta są, tyle że mało i samo ZOO małe. Chyba  z tego poowodu brakuje trochę tego czegoś... klimatu.

Ogółem w Warszawie naprawdę mało dzieje się na plus. To nawet w moim rodzinnym Płocku na chodnikach ten lód jest posypany, a gdzie mu do stolicy. Wkurza masa problemów i korki.

Ja podziwiam za jedną rzecz wszystkie władze.

JAK WAM SIĘ UDAŁO TAK DŁUGO NIE ZBUDOWAĆ OBWODNICY???!!!

Naprawdę tego powinni uczyć w szkole. No i policja też jest fajna, lepsza niż wszędzie indziej.

Otóż policja w Warszawie jest wszędzie!! Naprawdę jest jej bardzo dużo w centrum. To zabawne jak politycy zadbali o swoje bezpieczeństwo w ścisłym centrum są wszędzie z wyjątkiem miejsc niebezpiecznych! Tak, tak są takie, uliczki, wnęki, zaułki, jednym słowem miejsca zapomniane przez władze i policję, ale ludzie pamiętają!!
Chodzą tam złośliwie! Czemu akurat tam? Po co tam jak policja jest w centrum! A oni muszą chodzić tam gdzie nie trzeba, gdzie strach nawet kamerę zamontować! Jeszcze jakiś oprych zobaczy i zniszczy! Potem trzeba go szukać, łapać, ryzykować i w ogóle same problemy. Policja tak doskonale unika miejsc niebezpiecznych jak nikt, nie mają sobie równych.

Ale nie można powiedzieć, że policja w Stolicy nic nie robi! Otóż za przejście nie po pasach zostałem ukarany mandatem karnym! Całe szczęście, że byli czujni bo chciałem zbiec! Ale we trzech mnie spisywali, więc naprawdę byłem dumny, tyle policji na jednego studenta, na dodatek o 7:00 rano przyatakowali! No i już jest się czym pochwalić przed komendantem. Jak to zakapturzony, pewnie pijany, zbir błąkający się o 7:00 rano został przechwycony przez trzech dzielnych niebieskich ludków.

Nic to, że podczas gdy mnie spisywali o mało samochód nie rozjechał kiwającego się na krawężniku bezdomnego (tzw. pasie zieleni rozdzielającym dwie nitki ulicy) i dopiero po mojej prośbie jeden z tych niebieskich panów poszedł go usunąć z drogi. Pan zasnął na stojąco objuczony w torby z puszkami i kiwał się przed nadjeżdżającymi samochodami. Nic to, że przeszedłem tą ulicą bo w przejściu podziemnym śmierdziało nieprzeciętnie świeżymi jeszcze resztkami alkoholowego obiadu innego bezdomnego złożonych z wymiocin i wina. Ci Panowie obiecali pójść i sprawdzić ale pewnie są odważni jak mówią, ale żaden nie poszedł. Pewnie nie mogli już namierzali nowych barbarzyńców...

No cóż, w-wa........

Brak komentarzy:

Wyszukiwarka

Google
 

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Mazowsze, Poland
Jestem studentem 3 roku filozofi. Lubię poznawać nowych ludzi, podróżować, żartować, robić ciągle coś nowego, odkrywać. Mam dziewczynę też studiuje filozofię na 3 roku. Kontakt: gg 4798704 Skype Lukas8656 Mail lukas86-1986@o2.pl