środa, 2 stycznia 2008

:)

Czasowo dodałem wyszukiwarkę google (działa jak normalna wyszukiwarka).  Wyszukiwarka też generuje zyski. Na podobnej zasadzie.
Wpisujemy np. słowo Dom ukazuje się nam normalnie efekt wyszukiwania i linki do reklam, które można kliknąć (no i właśnie o to oczywiście proszę). Można zatem kliknąć na dwa linki reklamowe. Czy to zrobicie zależy od was


Myślę, także nad dodaniem paska reklamowego, ale spokojnie więcej reklam nie będzie.

Ogólnie rzecz biorąc reklamowanie wydaje mi się coraz mniej opłacalne. Trzeba regularnie przypominać o klikaniu (no nie każdemu) i przez to sporo czasu się traci. No ale jeszcze do końca lutego się jakoś przemęcze :D

Brak komentarzy:

Wyszukiwarka

Google
 

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Mazowsze, Poland
Jestem studentem 3 roku filozofi. Lubię poznawać nowych ludzi, podróżować, żartować, robić ciągle coś nowego, odkrywać. Mam dziewczynę też studiuje filozofię na 3 roku. Kontakt: gg 4798704 Skype Lukas8656 Mail lukas86-1986@o2.pl