poniedziałek, 7 stycznia 2008

Sesja...

No cóż dla każdego studenta ciężki okres, stres i wogóle same negatywne odczucia. Dlaczego? No nie będę pisał wiadomo nauka, nikomu się nie chce. Czemu o tym piszę?

Otóż spadła mi znacząco sytematyczność a sesji zasadniczo jeszcze nie ma. Są jednak zaliczenia tzw. kolokwia jest ich sporo i mam po jednym na tydzień plus inne drobniejsze zaliczenia i zwyczajnie nie mam kiedy pisać.

Inna rzecz, że teraz nie bardzo też mam co pisać, bo mocno pracuje nad choćby współpracą na jakiejś obszerniejszej stronie. Mam już dwie "opcje" jeśli chociaż jedna wypali to może być ciekawie. Naturalnie jeśli takowa strona powstanie zamieszczę tu stosowną notkę, ale blog myśle, że prowadził będę dalej bo nie wiem ani na jakiej zasadzie ani czy wogóle sprawa strony, że tak to ujmę się "zmaterializuje" czy też będzie to jak do tej pory kwestia otwarta.

Hmm wystawiłem blog do konkursu na blog roku 2007 jest na razie w połowie stawki :) rewelacji nie ma, ale szans na dobre miejsce i tak nie miałem bo blog jest za krótko w internecie, każdy blog, który ma powyżej roku (a nie oszukujmy się głównie takie są wystawiane) znajduje się o wiele wyżej w rankingu. Także przejście kilkanaście oczek wyżej będzie sporym osiągnięciem :)

Pozdrawiam i postaram się w najbliższym czasie coś nakreślić :D

Brak komentarzy:

Wyszukiwarka

Google
 

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Mazowsze, Poland
Jestem studentem 3 roku filozofi. Lubię poznawać nowych ludzi, podróżować, żartować, robić ciągle coś nowego, odkrywać. Mam dziewczynę też studiuje filozofię na 3 roku. Kontakt: gg 4798704 Skype Lukas8656 Mail lukas86-1986@o2.pl