poniedziałek, 21 stycznia 2008

10 przykazań PO

Dlaczego PO na swojej stronie www schowała słynne 10 zobowiązań ?

Niech sobie chowają. Ja je mam. Proszę bardzo:

No to częściowo podsumujmy, wiadomo co da się a czego nie da się zrobić już na tym etapie.

W ostatnim dniu kampanii wyborczej Donald Tusk podpisał 10 zobowiązań partii, po wygranych wyborach. Są to kolejno:
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i renty
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i obwodnic
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ
5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną, zlikwidujemy ponad 200 opłat urzędowych
6. Przyspieszymy budowę stadionów na Euro 2012
7. Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w Polsce
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją

Ad. 1 - chyba zmniejszymy, na giełdzie jest prawie katastrofa!!!
Ad. 2 - dodajmy jak już ta budżetówka sobie to wystrajkuje :) na razie nie ma na nich czasu.
Ad. 3 - tak to wogóle bez komenatrza pozostawie.
Ad. 4 - Tego to już nie zrobili :) Podnoszą składkę na NFZ a szpitale sprywatyzują od co :)
Ad. 5 - No o tym można zapomnieć.
Ad. 6 - Hehehehe zwłaszcza prezydent Warszawy ekspresowo działa
Ad. 7 - No i to im się prawie udało! Faktycznie o jakiś rok skrócą
Ad. 8 - a to najzabawniejszy tekst!! Wrócił ktoś? KTOKOLWIEK WRÓCIŁ BO PO WYGRAŁO?
Ad. 9 - Internet jest już powszechny tylko nie ma na niego pieniędzy. Wogóle był powszechny już 2-4 lata temu. Podniesiecie poziom eduzkacji ale na razie go opuszczacie bo czytałem, że PO cofnęło środki na rozwój ze wszystkich uczelni, z których się jeszcze dało (chyba z 28 na 30, w dwóch się nie dało)
Ad. 10 - to jest bzdura, nie słyszałem o zatrzymaniu ani jednego skorumpowanego lekarza, prawnika, sekretarki, wogóle NIKT W POLSCE NIE KRADNIE :)

No to są takie moje przemyślenia, niepodejmuje trudu buszowania i szukania dowodów zbrodni. Poprostu jak było tak jest.

Brak komentarzy:

Wyszukiwarka

Google
 

O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Mazowsze, Poland
Jestem studentem 3 roku filozofi. Lubię poznawać nowych ludzi, podróżować, żartować, robić ciągle coś nowego, odkrywać. Mam dziewczynę też studiuje filozofię na 3 roku. Kontakt: gg 4798704 Skype Lukas8656 Mail lukas86-1986@o2.pl